Publiskā piedāvājuma līgums

Distances LĪGUMS

1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

  • 1.1. Šis teksts ir Līgums starp interneta veikalu katelija.lv, turpmāk tekstā – “Pārdevējs”, un interneta veikala pakalpojumu lietotāju neatkarīgi no statusa (fiziska persona, juridiska persona, individuāls uzņēmējs), turpmāk tekstā – “Pircējs”.
  •  1.2.Ziedu veikala darbību internetā nodrošina un atbalsta uzņēmums SIA “Katelija”, juridiskas personas kods 42103066969, Ganību iela 22, LV-3401 Liepāja, Latvija
  •  1.3. Līgums ir publisks saskaņā ar LR MK 2014. gada 20. maija noteikumiem Nr. 255 “Par distances līgumu” (“Noteikumi par distances līgumu”) un ir “mutiskas vienošanās” ekvivalents un ir juridiski saistošs.
  •  1.4. Veikta apmaksa par precēm un/vai pakalpojumiem nozīmē to, ka Pircējs ir iepazinies ar ziedu veikala lietošanas noteikumiem, un distances līguma noteikumiem, kas pieejami vietnē http://katelija.lv Šajā kontekstā noteikumiem ir tāda nozīme, ja vien konteksts nenosaka citādi: “Interneta veikals” – Pārdevēja vietne, kas izveidota mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības pirkšanas- pārdošanas līgumu slēgšanai, kad Pircējs attālināti iepazīstas ar fotogrāfijās piedāvāto Pārdevēja preci. “Pārdevējs” – organizācija, neatkarīgi no tās organizatoriskās un juridiskās formas un/vai individuāls uzņēmējs, kas pārdod preces. “Produkts “- produkti/pakalpojumi, kas tiek piedāvāti pārdošanai un ievietoti vietnē katelija.lv. “Pircējs” – fiziska un/vai juridiska persona, kas veic pasūtījumu vietnē katelija.lv. “Saņēmējs” – Pircēja noteikta fiziska un/vai juridiska persona, kurai jāsaņem pasūtītās preces. “Akceptēt” – Pircēja pilnīga un beznosacījuma piekrišana Līguma noteikumiem. “Pasūtījums” – atsevišķas preces/pakalpojums no preču sortimenta saraksta, kuras Pircējs norādījis, ievietojot pieteikumu vietnē. 

2. LĪGUMA PRIEKŠMETS

  •  2.1. Pārdevējs pārdod un piegādā Preces/Pakalpojumu saskaņā ar aktuālo cenrādi, kas publicēta vietnē katelija.lv. Pircējs apmaksā un pieņem Preces saskaņā ar šī Līguma noteikumiem. Katras attiecīgās preces pakalpojuma apraksts, un izmaksas ir norādītas preču katalogā blakus katrai precei. Visas cenas ietver pievienotās vērtības nodokli.
  • 2.2 Dažām precēm tiek piedāvāta iespēja izvēlēties mazāku, lielāku vai vidēju pušķi. Atkarībā no tā, ko izvēlēsieties, mainīsies preces cena.

3. PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANAS KĀRTĪBA

  • 3.1. PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANA
  •  3.1.1. Pasūtījumi tiek pieņemti, izmantojot vietni katelija.lv Pārdevēja darba laikā.
  •  3.1.2. Pasūtījumu var noformēt zvanot pa tālruni +371 25125185, vai rakstot uz e-pastu: info@katelija.lv
  •  3.1.3. Visu veidu piegādes izmaksas ir norādītas Pārdevēja vietnes sadaļā “Piegāde”.
  •  3.1.4. Pārdevējs nesniedz pakalpojumus preču iegādei un piegādei, kuras tiek pirktas no trešajām personām pēc Pircēja pasūtījuma.
  •  3.1.5. Veicot pasūtījumu, Pircējam pēc iespējas precīzāk jānorāda Saņēmēja dati. Nepareiza Pircēja sniegtā informācija var traucēt pasūtījuma izpildi norādītajā laikā. Šajā gadījumā piegāde tiek atlikta, līdz tiek noskaidroti pareizi Saņēmēja dati, bet ne vairāk kā 12 (divpadsmit) stundas no brīža, kad Pircējs apmaksā pasūtījumu.
  • 3.2. PASŪTĪJUMA APMAKSA.
  •   3.2.1. Maksājums par pasūtījumu nozīmē Pircēja piekrišanu slēgt šo līgumu ar Pārdevēju.
  •   3.2.2. Pircējs apmaksā pasūtījuma izmaksas saskaņā ar Līgumu, pārskaitot naudas līdzekļus uz Pārdevēja kontu. Maksājuma datums ir uzskatāms naudas līdzekļu saņemšanas dienā Pārdevēja kontā.
  •   3.2.3. Cenas jebkurām Preču pozīcijām, kas norādītas vietnē katelija.lv, ir spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī.
  •   3.2.4. Pasūtījumi tiek izpildīti, tikai pēc naudas saņemšanas Pārdevēja kontā.
  •   3.2.5. Ziņojums par pasūtījuma apmaksu tiek nosūtīts Pircējam uz e-pasta adresi, kas tika norādīta, veicot pasūtījumu.
  •  3.3. PASŪTĪJUMA PIEGĀDES NOTEIKUMI.
  •   3.3.1. Veicot pasūtījumu, Pircējam skaidri jānorāda prasības tā piegādei. Uz vienu datumu, laiku un adresi var noformēt vienu pasūtījumu. Ja jums jāapsveic vairākas personas dažādās adresēs, vai dažādos laikos vienā un tajā pašā adresē, jums ir jānoformē atbilstošs pasūtījumu skaits.
  •   3.3.2. Pasūtījuma piegāde tiek veikta iepriekš sazvanoties ar Saņēmēju pa telefona tālruni, ko Pircējs norāda pasūtījumā.
  •   3.3.3. Pircējs var veikt izmaiņas pasūtījumā, ne vēlāk kā 6 stundas pirms pasūtījuma piegādes laika. Ja pasūtījums jau ir gatavs, to nav iespējams atcelt. Pircējs var noformēt un apmaksāt jaunu pasūtījumu, vienlaikus saņemt iepriekšējo pašsavākšanas punktā, vai arī pēc Pircēja pieprasījuma var tikt pārsūtīts citam saņēmējam.
  •   3.3.4. Pasūtījuma izpilde svētku dienās. Mēs vēršam jūsu uzmanību uz to, ka tādās svētku dienās kā 14. februāris, 7. un 8. marts, 1. septembris, Mātes diena – darba slodzes dēļ piegāde uz precīzu laiku netiek veikta, piegādes intervāls tiek palielināts līdz četrām stundām
  •   3.3.5. Konfidenciāls pasūtījums, kas tiek izpildīts bez iepriekšējās vienošanās ar Saņēmēju. Veicot pasūtījumu, Pircējs izvēlās iespēju “nezvanīt Saņēmējam”, tad viņš garantē, ka Saņēmējs atradīsies norādītajā adresē piegādes laikā.

4. PASŪTĪJUMA IZPILDES TERMIŅŠ

  •  4.1. Izpildes laiks ir atkarīgs no Saņēmēja atrašanās vietas, no pasūtījuma sarežģītības: preču daudzuma un to pieejamības, no neparedzētiem notikumiem, kas nav atkarīgi no Pārdevēja (ceļu satiksmes negadījumi, laika apstākļi, sastrēgumi utt.).
  •  4.2. Pasūtījuma piegādes nepareizas izpildes gadījumā, Pārdevēja vainas dēļ (pasūtījuma neatbilstība Pircēja prasībām vai precei neatbilstošs izskats), turpmākās darbības skatieties vietnē katelija.lv sadaļā “atgriešana”
  •  4.3. Pasūtījums tiek uzskatīts par pabeigtu, brīdī, kad tas tiek nodots Saņēmējam/Pircējam un/vai viņa pilnvarotajiem pārstāvjiem.
  •  4.4. Līgums starp Pārdevēju un Pircēju ir spēkā no tā noslēgšanas brīža, līdz pasūtījuma piegādei Saņēmējam/Pircējam vai viņa pilnvarotājam.

5. PASŪTĪJUMA IZVEIDEI TRŪKSTOŠO KOMPONENTU MAIŅA.

  •  5.1. Pārdevējs izveido pasūtījumu atbilstoši Pircēja prasībām.
  •  5.2. Ja Pārdevējam kāda iemesla dēļ nav noteiktu elementu pasūtījumā noformēšanai (sezonas ziedi, vēlamās šķirnes vai ziedu krāsas trūkums), Pārdevējs, vienojoties ar Pircēju, var veikt maiņu. Gadījumā ja Pārdēvējam nav iespējams operatīvi sazināties ar Pircēju par elementu vienošanos, Pārdēvējam ir tiesības aizvietot tos uz maksimāli līdzīgiem elementiem.
  •  5.3. Maiņai kas nav ziedu produkts, var veikt bez iepriekšējas vienošanās ar Pircēju par līdzīgu tās pašas cenu kategorijas produktu.
  •  5.4. Ja preču izskats un krāsu tonis atšķiras no attēla Pārdevēja vietnē, tas nevar būt defekts, naudas atmaksas vai pasūtījuma atgriešanas iemesls.
  •  5.5. Visi informatīvie materiāli sniegtie vietnē katelija.lv dod kopēju aprakstu, bet nevar dod pilnīgu informāciju par dažām preču īpašībām un aprakstu. Ja Pircējam ir kādi jautājumi par Preču aprakstu un īpašībām, pirms pasūtījuma veikšanas, viņam ir iespēja konsultēties ar interneta veikala administratoru pa telefona tālruni +371 25125185 vai rakstot uz e-pastu info@katelija.lv

6. PREČU MAIŅA. PREČU ATRGIEŠANA. NAUDAS ATMAKSA.

  •  6.1. Pircējam ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc preču saņemšanas atgriezt preci veikalā katelija.lv, nesniedzot paskaidrojumu par atteikuma iemeslu. Lietotas, bojātas un bez oriģinālā iepakojumā, kā arī preces ar bojātu iepakojumu un marķējumu atgriezt nevar. Tiesības atgriezt preces tiek veiktas saskaņā ar šādiem tiesību aktiem: – “Patērētāju tiesību aizsardzības likums”; – LR MK 2014. gada 20. maija noteikumi Nr. 255 “Par distances līgumu”.
  • 6.2. Preču atpakaļatdošanas tiesības netiek attiecinātas uz grieztajiem ziediem, ziedu pušķiem, ziedu kompozīcijām, telpaugiem un hēlija baloniem. (MK noteikumi Nr. 255, 22.4. p.). Kā arī Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja: 

            pasūtīta prece ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;

            katelija.lv preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;

            Pircējs ir atvēris preces iepakojumu.

  •  6.3. Saņēmējs/Pircējs var atteikties no pasūtījuma vai atgriezt to tūlīt pēc saņemšanas kurjeram, aizpildot attiecīgu atgriešanas veidlapu.
  •  6.4. Pircējam ir tiesības iesniegt vēstuli ar atgriešanu 10 (desmit) stundu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, izmantojot atgriešanas veidlapu vietnē, vai uzrakstot uz e-pastu: info@katelija.lv, norādot iemeslu, sniedzot atbilstošu aprakstu un apstiprinošus fotoattēlus.
  •  6.5. Katelija.lv ir tiesības vienpusēji pārtraukt pasūtījumu un atdot pircējam pilnu preces cenu, ja katelija.lv nespēj izpildīt pasūtījumu tādu apstākļu dēļ, kurus mēs nevaram ietekmēt (piemēram, pasūtītās preces nav pieejamas ilgāk par 30 (trīsdesmit) dienām vai sezona ir beigusies).
  •  6.6. Ja pircējs atsakās no pasūtījuma piegādes pirms ziedu pušķa izgatavošanas un uzraksta pieteikumu uz e-pastu: info@katelija.lv vai zvanot pa tālruni +371 25125185, mēs atgriezīsim naudu par pasūtījumu 7 (septiņu) darba dienu laikā no pieteikšanās brīža uz klienta norādīto bankas kontu. 
  • 6.7. SIA “Katelija” neatmaksā klientam piegādes maksu, un patur visas pasūtījuma izmaksas sekojošos gadījumos:
  •   6.7.1. Ja saņēmējs atsakās pieņemt piegādi (ziedus vai ziedu pušķi);
  •   6.7.2. Ja saņēmējs ir pametis pilsētu un/vai valsti un neatrodas klienta norādītajā adresē, 24 (divdesmit četru) stundu laikā pēc klienta norādītā piegādes laika beigām;
  •   6.7.3. Ja saņēmējs neatrodas klienta norādītajā adresē, un nav pieejams saziņai izmantojot e-pastu vai norādīto tālruņa numuru.
  •  6.8. Ja Pircēja vainas dēļ Pircējs vai Saņēmējs pasūtījumu noteiktajā dienā nav piegādājis, Pircējam ir tiesības pieprasīt kompensāciju, kuras summa nevar pārsniegt pasūtījuma summu.

7. INTELEKTUĀLĀ ĪPAŠUMA AUTORTIESĪBAS.

  •  7.1. Vietnes saturs ir SIA “Katelija” intelektuālais īpašums, to aizliegts kopēt, dublēt un atkārtoti publicēt bez rakstiskas katelija.lv atļaujas.
  •  7.2. Pārdevējs ir uzņēmuma īpašuma autortiesību īpašnieks vairākiem foto darbiem, grafiskiem attēliem vietnē, un ir to vienīgais autors. Pārdevējs izmanto foto darbus, publicējot katelija.lv vietnē, lai ilustrētu preces un pakalpojumus.
  •  7.3. Subjekts īpašuma autora tiesības kas attiecas uz foto darbiem, var atļaut trešajām personām izmantot šos darbus un aizliegt to izmantošanu, ja tas notiek bez atļaujas. Vietnē katelija.lv ievietoto fotogrāfiju īpašnieks dod atļauju izmantot savu fotogrāfiju tikai tad, ja fotoattēlam ir atpakaļ saite uz sākotnējo avotu.
  •  7.4. Ja citi autori konstatēja, ka viņu foto darbi tika ievietoti vietnē katelija.lv, visas pretenzijas tiek pieņemtas rakstiskā veidā, nosūtīt to uz e-pastu info@katelija.lv

8. LĪGUMA DERĪGUMA PERIODS. KARTĪBA IZMAIŅU VEIKŠANAI

  •  8.1. Pircēja pieņemtais Piedāvājums ir apliecinājums Līguma noslēgšanai par Piedāvājuma noteikumiem.
  •  8.2. Līgums stājas spēkā no brīža, kad Pircējs apmaksā pasūtījumu, un ir spēkā līdz brīdim, kad Pārdevējs izpilda savas saistības saskaņā ar šo Līgumu.
  •  8.3. Pārdevējam ir tiesības ieviest izmaiņās Līgumā pēc saviem ieskatiem jebkurā laikā, un bez iepriekšēja brīdinājuma Pircējam. Aktuālā (pašreizējā) Līguma versija vienmēr ir pieejama vietnē.
  •  8.4. Pircējs piekrīt un atzīst, ka izmaiņu veikšana Piedāvājumā, nozīmē šo izmaiņu ieviešanu arī Līgumā, kas jau ir spēkā starp Pircēju un Pārdevēju, un šīs izmaiņas Līgumā stājas spēkā ar šādām izmaiņām Piedāvājumā.

9. KONFIDENCIALITĀTE

  •  9.1. Pārdevējs garantē tās informācijas slepenību, kuru Pircējs norāda reģistrējoties vai veicot pasūtījumu.
  •  9.2. Pārdevējs garantē, ka personas dati netiks izmantoti personiskiem mērķiem, trešo personu resursiem vai spama izplatīšanai.
  •  9.3. Veicot pasūtījumu, Pircējs piekrīt savu personas datu apstrādei, kuri Pārdevēja datu bāzē tiek glabāti Pircēja/Saņēmēja identificēšanai pēc atkārtotiem pasūtījumiem, un to pareizai izpildei. Ja Pircējs atsakās, Pārdevējs nevarēs pareizi izpildīt pasūtījumu.

10. ATBILDĪBA

  •  10.1. Pārdevējs uzņemas visus riskus, kas saistīti ar preču nozaudēšanu vai bojāšanu, līdz tie tiek nodoti Pircējam.
  •  10.2. Saņēmējs vai tas, kurš preces pieņēma Saņēmēja prombūtnes laikā, uzņemas visus riskus, kas saistīti ar preču nozaudēšanu vai bojāšanu no to pieņemšanas brīža.
  •  10.3. Pārdevējam ir tiesības nodot savus pasūtījuma pienākumus izpildīt trešajām personām, neatbrīvojoties no atbildības.
  • 10.4. Pārdevējs nav atbildīgs par ziedu saglabāšanos pircēja mājās, jo nevar kontrolēt apstākļus, kādos tie atrodas. Ziedi ir dzīva prece un nav iespējams paredzēt, kā tie uzvedīsies tādos vai citādos apstākļos, šī iemesla dēļ Latvijā pastāv LR Ministru kabineta noteikumi Nr. 207 15.3 (nav atgriežami: griezti ziedi, pušķi, ziedu kompozīcijas un istabas augi).
  •  10.5. Abu pušu atbildība citos gadījumos tiek noteikta saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu. 
  •  10.6. Abas puses vienojas, ka visi strīdi, nesaskaņas un pretenzijas tiek risinātas divpusēju sarunu procesā, 10 (desmit) stundu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas iesniedzot rakstisku atgriešanu/pretenziju, kas tiek atrisināta 3 (trīs) darba dienu laikā pēc sūdzības/pretenzijas saņemšanas. Atgriešanu/pretenzijas jāiesniedz rakstveida. Ja strīdu nevar atrisināt diskusijas ceļā, tas tiek izskatīts ar Latvijas Republikas tiesu likumdošanā un tiesību aktos noteiktajā kārtībā.