Reklamācijas

REKLAMĀCIJAS

Pēc likuma

Preču atpakaļatdošanas tiesības netiek attiecinātas uz grieztajiem ziediem, ziedu pušķiem, ziedu kompozīcijām, telpaugiem un hēlija baloniem. (MK noteikumi Nr. 255, 22.4. p.). Kā arī Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

 pasūtīta prece ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas; 

katelija.lv preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;

 Pircējs ir atvēris preces iepakojumu.

Katelija.lv neatbild par ziedu saglabāšanos pircēja mājās, jo nevar kontrolēt apstākļus, kādos tie atrodas. Ziedi ir dzīva prece un nav iespējams paredzēt, kā tie uzvedīsies tādos vai citādos apstākļos, šī iemesla dēļ Latvijā pastāv LR Ministru kabineta noteikumi Nr. 207 15.3 (nav atgriežami: griezti ziedi, pušķi, ziedu kompozīcijas un istabas augi).

Pircējs var atteikties no puķu pušķa vai samainīt to tikai tā iegādes brīdī. Kad puķu pušķis ir atdots pircējam, tad pirkumu uzskata par pabeigtu.

Pērkot ziedus internetveikalā, pirkums tiek uzskatīts par pabeigtu preces piegādes brīdī.
Neatbilstošas kvalitātes gadījumā pircējs var atteikties iegādāties ziedus.

Kā strādājam mēs

Mēs savā darbā tiecamies nepārtraukti paaugstināt apkalpošanas kvalitāti, tāpēc mums ir ļoti svarīgi saņemt atsauksmes no mūsu klientiem. Mēs vienmēr pieņemam sūdzības, kas saistītas ar neatbilstošu pasūtījuma izpildi, un tās izskatām 20 stundu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža.

Reklamāciju jānoformē preces pasūtītājam.

Reklamācijā jānorāda pasūtījuma numurs.

Lai iesniegtu reklamāciju, ir nepieciešams aizpildīt atsauksmju veidlapu vai uzrakstīt vēstuli un nosūtīt to uz e-pasta adresi info@katelija.lv.

Vēstulē nepieciešamas aprakstīt radušos situāciju un piestiprināt klāt fotogrāfijas kā pierādījumu.

12 stundu laikā no reklamācijas saņemšanas brīža internetveikala administrators nosūt atbildi, apstiprinot tās saņemšanu.

Ne vēlāk kā 3 darba dienu laikā no reklamācijas saņemšanas brīža klients saņem pamatotu atbildi par reklamāciju un iespējamajiem radušās situācijas risinājuma variantiem.

Reklamācijas izskatīšana nav iespējama, ja:

  1. Reklamācija nav noformēta rakstiskā atsauksmju veidlapas formā vai nav uzrakstīta vēstule uz e-pasta adresi info@katelija.lv,
  2. Reklamāciju nav noformējis pasūtītājs, bet cita persona,
  3. Reklamācijā nav norādīts pasūtījuma numurs,
  4. Nav pievienotas fotogrāfijas, kuras apstiprina reklamācijas nepieciešamību,
  5. Pasūtītājs vairāk kā 3 dienas neatbild uz internetveikala administratora īsziņu vai e-pastu,
  6. Pasūtītājs neveido konstruktīvu dialogu,
  7. Ir anonīmas īsziņas vai e-pasti,
  8. Reklamācijā ir necenzēta leksika, draudi vai apvainojumi, kas adresēti internetveikala “Katelija” darbiniekiem (šādas vēstules automātiski tiek dzēstas bez to izskatīšanas).