Biežāk uzdotie jautājumi

Kā reģistrēties mājas lapā?

Reģistrācija notiek automātiski pēc pirmā pasūtījuma. Lietotājvārdu un paroli saņemsiet uz e-pastu, kas norādīts, veicot pasūtījumu.

Kā veikt pasūtījumu?

Dodieties uz mūsu mājas lapu un atlasiet preces, ko vēlaties iegādāties.
Pievienojiet izvēlētos priekšmetus grozam un turpiniet ar pasūtījuma veikšanu.
Izvēlieties piegādes metodi, kas jums vislabāk atbilst.
Pasūtījuma procesa laikā jums tiks pieprasīti norādīt savus personas datus, piegādes adresi un citu informāciju, kas nepieciešama pasūtījuma apstrādei.
Lai mēs varētu jums nosūtīt pasūtījumu un svarīgu informāciju, norādiet derīgu e-pasta adresi un tālruņa numuru.
Pārskatiet savu pasūtījumu un veiciet maksājumu.
Ja jums ir problēmas vai jautājumi, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, izmantojot tālruni +371-25125185 un e-pastu info@katelija.lv
Jūs varat veikt pasūtījumu interneta vietnē katelija.lv vai ar operatora starpniecību: +371-25125185.

Kā es varu veikt izmaiņas pasūtījumā?

Lai veiktu izmaiņas pasūtījumā, lūdzu, sazinieties ar mums pa bezmaksas tālruni +371-25125185.
Ja pasūtījums jau ir nodots kurjeram, izmaiņas var ietekmēt piegādes laiku.

Kādos diennakts laikos var veikt pasūtījumu?

Jūs varat veikt pasūtījumu interneta vietnē katelija.lv visu diennakti vai arī izmantojot operatoru +371-25125185 no 09.00 līdz 18.00.

Vai pasūtītais pušķis precīzi atbildīs tā attēlam interneta vietnē?
  • Jā, visi pušķi tiek taisīti pēc individuālas kartiņas. Tomēr ir gadījumi, kad floristiem nav nepieciešamo ziedu, un, ar klientu vienojoties, tos var aizstāt ar līdzīgiem. Ja kāda iemesla dēļ mēs nevaram ar jums sazināties, florists, kurš izpilda jūsu pasūtījumu, sastādīs kompozīciju, kas ir pēc iespējas līdzīgāka jūsu izvēlētajam paraugam, par to pašu cenu vai augstāku. Mēs darīsim visu iespējamo, lai saglabātu formu, lielumu un krāsu gammu. Līdzvērtīgu ziedu izvēlē tiks ņemta vērā jūsu izvēlētā krāsu gamma.
  • Jebkurā gadījumā jūsu pušķis tiks izgatavots profesionāli ar sirdi un dvēseli un no vissvaigākajiem ziediem.
Vai jūs varat uztaisīt neatkārtojamu ziedu pušķi, ņemot vērā manas vēlmes?
  • Jā! Atsūtiet mums uz e-pastu info@katelija.lv vēlamā pušķa fotoattēlu vai aptuvenās kompozīcijas aprakstu. Jūs varat arī apspriest savu vēlmi ar servisa centra operatoru.
Vai tiek garantēta informācijas konfidencialitāte un drošība?
  • Jā! Mēs izmantojam tikai aizsargātus maksājumu sistēmu datu apmaiņas protokolus.
  • Mēs nesaglabājam nekādus datus par mūsu klientu kartēm.
  • Klienta dati nekad netiek nodoti trešajām personām. 
  • Saņēmējs var uzzināt sūtītāja vārdu tikai tad, ja tas ir norādīts uz apsveikuma kartiņas.
Kā es varu apmaksāt savu pasūtījumu?
  • Kad pušķis jau ir izvēlēts, atliek izvēlēties pasūtījuma apmaksas veidu:
  • 🌐 Maksājumi ar Bankas Karti (VISA, MasterCard)
  • 💶 Bezskaidras Naudas Maksājumi
  • 💳 PayPal
  • 📍 Apmaksa Ziedu Studija “Katelija”, Krūmu iela 41/43, Liepāja
  • Mūsu uzņēmums strādā tieši jums, un mēs vēlamies, lai mūsu klientiem būtu ērti un saprotami veikt nepieciešamās darbības. Tāpēc jums ir iespēja izvēlēties ērtāko pasūtījuma apmaksas veidu.
    Ja uzskaitītie pasūtījuma apmaksas veidi jums kaut kāda iemesla dēļ nav ērti, sazinieties ar mūsu menedžeri, un mēs noteikti izvēlēsimies jums piemērotāko maksājuma veidu.
Cik ilgā laikā tiek piegādāti ziedi?
  • Minimālais puķu pušķu vai ziedu piegādes laiks ir 3 stundas kopš apmaksas saņemšanas brīža.
  • Svētkos (8. martā, 14. februārī, Mātes dienā un Jaunajā gadā) pasūtījuma piegādes laiks ir ilgāks par trim stundām, tāpēc iesakām pasūtīt un arī apmaksāt puķu pušķus vai ziedus jau iepriekš pirms svētkiem.
Vai jūs zvaniet saņēmējam pirms pasūtījuma piegādes? Kas būs, ja saņēmējs piegādes brīdī nebūs norādītajā adresē?
  • Mums ir divu veidu pasūtījumu piegādes
Vai jūs zvaniet saņēmējam pirms pasūtījuma piegādes? Kas būs, ja saņēmējs piegādes brīdī nebūs norādītajā adresē?
  • Mums ir divu veidu pasūtījumu piegādes:
  • Piegāde bez iepriekšēja zvana sūtījuma saņēmējam (piegāde kā pārsteigums);
  • Šajā gadījumā mēs piegādāsim pušķi bez iepriekšēja zvana jūsu norādītajā laikā un vietā. Ja piegādes brīdī saņēmējs nav norādītajā adresē, kurjers gaida 10 minūtes un atgriež pasūtījumu salonā. Šajā laikā mūsu menedžeris sazināsies ar jums, lai precizētu saņēmēja atrašanās vietu. Atkārtota piegāde tiek apmaksāta papildus.
  • Piegāde, sazinoties ar adresātu;
  • Mēs sazināsimies ar saņēmēju un precizēsim ērtāko laiku un piegādes adresi. Zvana laikā mēs nepieminam ziedus.
Vai ir iespējams piegādāt ziedus ārpus darba laika vai pa nakti?
  • Jā, mēs varam veikt piegādi ārpus darba laika, un ir iespējama arī piegāde pa nakti. Nakts piegādes izmaksas  un iespējamību vienmēr varat uzzināt no mūsu menedžeriem, tālrunis +371-25125185.
Kādas garantijas jūs sniedzat mana pasūtījuma piegādei?
  • Visas Ziedu studijas “Katelija” sniegtās garantijas ir norādītas publiskā piedāvājuma līgumā. Tas garantē precīzu un savlaicīgu piegādi. 
  • Lai klientam nav jāsatraucas, mēs pēc katra veiktā pasūtījuma un tā piegādes sūtam paziņojumu ar apstiprinājumu e-pastu.
Kā izveidot savu personīgo kontu?
  • Interneta vietnes augšējā kreisajā stūrī ir opcija “Mans konts”, kas novirza uz autorizācijas lapu, lai izveidotu savu personīgo kontu vai pierakstīties jau ar esošo kontu.
Ko darīt, ja esat pazaudējis paroli, lai ieietu personīgajā kontā?
  • Dodieties uz interneta vietni, pēc tam augšējā kreisajā stūrī noklikšķiniet uz pogas “Mans konts”. Ievadiet savu lietotājvārdu (tālruņa numuru vai e-pasta adresi), pēc tam noklikšķiniet uz pogas “Aizmirsāt paroli”. Drīz pēc tam jūs saņemsiet īsziņu un e-pastu ar jauno paroli.
Kā sākt sadarbību?
  • Visus sadarbības priekšlikumus jūs varat nosūtīt uz mūsu e-pasta adresi info@katelija.lv vai zvanot pa tālruni +371-25125185. Dienas laikā mūsu menedžeris sazināsies ar jums, lai apspriestu sadarbības detaļas.