Preces maiņa vai atgriešana. Naudas atgriešana.


Iemesli preces maiņai:

 

  1. Saņemtie ziedi/ ziedupušķis daļēji novītis vai ziedi izskatās nesvaigi.
  2. Saņemties ziedi/ziedupušķis sastāv no ziediem, kas nebija saskaņoti ar klientu. 

 

Produkta nomaiņas process:

 

  1. 20 stundu laikā no ziediem /ziedupušķa saņemšanas brīža klientam jāiesniedz sūdzība, aizpildot atsauksmju veidlapu vai rakstot vēstuli uz adresi: info@katelija.lv, pievienojot apstiprinošus fotoattēlus.
  2. Kad Jums tiks atvesti jauni ziedi/ ziedupušķis, Jums jāatgriež iepriekšējie bojātie ziedi/ziedupušķis

 

Atgriešnas iemesli ar kompensāciju:

 

  1. Pie pasūtījuma saņemšanas klients var tūlītēji atteikties un atgriezt sūtijumu kurjeram, norādot, ka ziedi/kompozīcija neatbilst cerētam.
  2. Saņemtie ziedi/ ziedupušķis daļēji novītis vai ziedi izskatās nesvaigi.
  3. Saņemtie ziedi/ziedupušķis sastāv no ziediem, kas nebija saskaņoti ar klientu.

 

Atgriešanas process ar kompensāciju:

 

  1. Gadijumā, ja klients uzreiz pie saņemšanas atsakās no ziediem/ziedupušķa, kurjers saņem atpakaļ pasūtījumu. Interneta veikala administrātors noformē līdzekļu atgriešanu klientam. Saskaņā ar uzņēmuma noteikumiem kompensācija tiek veikta 5 darba dienu laikā.
  2. Gadījumā, ja 20 stundu laikā klients sūdzas, ka ziedi/ziedupušķis sastāv no ziediem, kas nav saskaņoti ar klientu, jāveic šādi pasākumi:
    1. Klientam jāiesniedz sūdzība, aizpildot atsauksmju veidlapu vai jāuzraksta vēstule uz adresi: info@katelija.lv, pievienojot apstiprinošus fotoattēlus.
    2. Atgriezt saņemtos ziedus/ziedupušķi
    3. Kompensācija tiek izmaksāta klientam 5 darba dienu laikā no sūdzības izskatīšanas brīža, ja tiek pieņemts pozitīvs lēmums.
  3. Gadījumā, ja 20 stundu laikā no ziedu/ziedupušķa saņemšanas brīža ziedi novīst, ir jāveic šādas darbības:
    1. Klientam jāiesniedz sūdzība, aizpildot atsauksmju veidlapu vai jāuzraksta vēstule uz adresi: info@katelija.lv, pievienojot apstiprinošus fotoattēlus.
    2. Atgriezt saņemtos ziedus/ziedupušķi
    3. Kompensācija tiek izmaksāta klientam 5 darba dienu laikā no sūdzības izskatīšanas brīža, ja tiek pieņemts pozitīvs lēmums.

 

Jūs varat atgriezt pasūtījumu šādos veidos:

 

  1. Zvaniet kurjeram interneta veikala Katelija, norādot ērtāko laiku un adresi kurjera ierašanās brīdim. Kurjera izbraukšanu maksā klients, saskaņā ar noteiktajiem tarifiem.
  2. Klients personīgi atved ziedus/ziedupušķi veikalā Katelija, adresē:


   Ziedu studija Katelija

  M.Ķempes 10, Liepāja
   Darba laiks:

 P.-S. 8:00 - 18:00
   Sv. 9:00- 18:00

 

Atmaksas iemesli:

 

  1. Mūsu vainas dēļ pasūtījums netika piegādāts norādītajā dienā.
  2. Saņēmējs atsakās pieņēmt ziedus/ziedupušķi no pasūtītāja, ko saņēmējs informē interneta veikala administratoru brīdī, kad tiek apstiprināta piegādes adrese un laiks. Šī informācija tiek saskaņota ar saņēmēju, pirms florists sāks veidot pasūtījumu.
  3. Klients kļūdaini apmaksāja pasūtījumu divreiz.

 


Naudas atdošanas process:

 

  1. Kompensācija tiek izmaksāta klientam 5 darba dienu laikā no pieprasijuma izskatīšanas brīža, ja tiek pieņemts pozitīvs lēmums.
  2. Atmaksas tiek veiktas tādā pašā veidā, kā klients izmantoja, samaksājot par pasūtījumu.

Atteikuma veidlapa

  • Ziedu veikals
  • Ziedu veikals
  • Ziedu veikals
  • 7 dienas nedēļā
    P. - S.: 8:00 - 18:00
    Sv. 9:00 - 18:00
    mob. +37125125185

    Pasūtījuma summai  pārsniedzot  € 25


    piegāde  Liepājā  bezmaksas

  • LV
  • RU
  • EN
  • Ziedu veikals
  • Ziedu veikals